• by

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Dat vinden wij heel vervelend!
Om het op te lossen ruilen we het om; je stuurt het verkeerd geleverde product naar ons terug en wij sturen het juiste product naar je op.

 

Voordat we het omruilen nader toelichten, eerst wat spelregels

De standaardkosten (€ 6,95 per pakket) die je maakt voor het aan ons terugsturen van het verkeerd geleverde product betalen we aan je terug.
En uiteraard sturen we het juiste product kosteloos naar je op.

Onze cosmetica- en make-up producten zijn, om redenen van hygiëne en gezondheidsbescherming, verzegeld. De verzegeling is, net zoals dat bij cosmetica- en make-up producten in een winkel het geval is, zodanig dat je van buitenaf goed kunt zien dat het een verkeerd of een juist product betreft. Het verbreken van de verzegeling is voor het vaststellen daarvan dus niet nodig. Is de verzegeling verbroken, kan omruiling niet plaatsvinden, omdat het product om redenen van hygiëne en gezondheidsbescherming dan niet meer verkoopbaar is.

Daarnaast gaan we er vanuit dat je het verkeerd geleverde product, zolang het bij jou in bezit is, zorgvuldig behandelt.

 

Melden verkeerd geleverd product

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@myperfectlook.nl met de melding dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Neem in ieder geval in de e-mail de volgende gegevens mee:

  • het ordernummer
  • datum van bestelling
  • datum ontvangst van de bestelling
  • naam en artikelnummer van het verkeerd geleverde product (staat op het product zelf)

Direct na ontvangst van je melding, zullen wij de ontvangst per e-mail aan je bevestigen.

Terugsturen van het verkeerd geleverde product

Stuur binnen 14 dagen na je melding het verkeerd geleverde product, indien redelijkerwijs mogelijk in de oorspronkelijke verzendverpakking, terug naar:

My Perfect Look
Nassaustraat 12
3286 AN Klaaswaal

We verzoeken je het verzendbewijs van het postbedrijf te bewaren en aan ons telefonisch of per e-mail de op het verzendbewijs vermelde traceercode door te geven. Dan hebben we dat achter de hand als er tijdens verzending naar ons adres iets mis gaat.

Wij laten je in ieder geval direct per e-mail weten als we het verkeerd geleverde product terug hebben ontvangen.

 

Toesturen juiste product en terugbetaling verzendkosten

Direct nadat we van jou de voornoemde traceercode hebben doorgekregen, sturen wij het juiste product naar je op en zorgen we dat de door jou gemaakte verzendkosten op je rekening worden gestort.

 

Vragen?

Als je nog vragen hebt, bel (+31 (0)6 12 28 67 66) of e-mail ons dan gerust. We helpen je graag verder.

Terug naar de pagina Hoe werkt het hier?