• by

Wordt mijn bestelling door My Perfect Look gratis bezorgd?

Vanaf € 50,00 is de bezorging gratis. Tot € 50,00 brengen wij een gereduceerd vast tarief van € 4,80 in rekening.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL.

 

Kan ik buiten Nederland en België laten bezorgen?

Nee, wij leveren alleen in Nederland en België.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Producten die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Producten die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg en houden wij een levertijd tot 5 dagen aan.
Wij en onze bezorger doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

 

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

Ja. Ook als we een product in voorraad hebben en een ander product niet. Want door een bestelling in 1 keer te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact.
Echter, mocht het zo zijn dat we een product in voorraad hebben en de levering van een ander, niet op voorraad zijnd product, gaat veel langer dan 5 dagen duren, maken we een uitzondering. We sturen dan het op voorraad zijnde product op. Het niet op voorraad zijnde product wordt dan nageleverd en uiteraard worden daarvoor geen bezorgkosten in rekening gebracht.

Kan ik de zending van mijn pakketje online volgen?

Ja, met Track & Trace van PostNL. Nadat we je pakketje voor bezorging bij PostNL hebben aangeboden, ontvang je een e-mail met een barcode en een link naar de Track & Trace omgeving van PostNL.

1 Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.

2 Vul de postcode van het bezorgadres cq de ontvanger in.

3 Klik op 'Zoeken'. De informatie over de locatie van de zending verschijnt nu.

De barcode is ook het verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met deze code waar het aan ligt.

 

Ik vind mijn bestelling niet met Track & Trace

Je hebt waarschijnlijk sneller geklikt dan PostNL verwerken kon. Je barcode is vanaf de volgende dag beschikbaar.

 

Vragen?

Als je nog vragen hebt, bel (+31 (0)6 12 28 67 66) of e-mail ons dan gerust. We helpen je graag verder.

Terug naar de pagina Hoe werkt het hier?