• by
    My Perfect Look Bestellen

Hoe bestel ik iets bij My Perfect Look?

Dat gaat eenvoudig. Je kunt bij ons bestellen en betalen zonder account.

1 Plaats een product in je winkelmand. Rechts verschijnt een overzicht waarin je ziet welk(e) product(en) je in je winkelmand hebt geplaatst en het totaalbedrag van de producten.
Onderaan dit overzicht zie je 3 links staan: Verder winkelen, Naar winkelmand en Naar bestellen.
Klik je op Verder Winkelen, dan sluit het overzicht en kun je verder winkelen.

Op onze website zie je altijd links onderin het onderstaande winkelmandicoontje staan (op je mobiel en ipad scrolt dit icoontje met je mee):

Het rode cirkeltje geeft aan hoeveel producten er in je winkelmand staan.
Klik (of tik) je op dit icoontje dan open je het bovengenoemde overzicht. Handig, want zo kun je altijd tijdens het winkelen snel even kijken welke producten je in je winkelmand hebt geplaatst en het totaalbedrag van de producten raadplegen. In het overzicht kun je ook producten verwijderen en/of het aantal van een product verhogen/verminderen.

 

2 Wil je je winkemand raadplegen, klik op het winkelmandicoontje om het overzicht te openen en klik onderaan het overzicht op de knop Naar Winkelmand.
In je winkelmand kun je ook producten verwijderen en/of het aantal van een product verhogen/verminderen en het totaalbedrag van de producten raadplegen. Ook kun je in je winkelmand zien of er verzendkosten berekend worden (vast tarief verzendkosten is € 4,80; vanaf € 50,00 is de verzending gratis). Het verzilveren van een My Perfect Look Digitale Cadeaubon doe je ook in je winkelmand. Lees hier meer over op de pagina Hoe werkt een cadeaubon?

Wil je verder gaan met winkelen en terugkeren naar de plek in de winkel waar je het laatst was, klik dan in je winkelmand op het laatste toegevoegde product. Of gebruik het menu of de categorieën om verder te winkelen.
Wil je de producten in je winkelmand bestellen, klik dan in je winkelmand op de knop Naar bestellen en betalen om naar de pagina Bestellen en betalen te gaan.

 

3 Naast dat je de pagina Bestellen en betalen benadert via de knop Naar bestellen en betalen in je winkelmand, kun je deze pagina ook rechtstreeks benaderen via de knop Naar bestellen in het overzicht dat je met het winkelmandicoontje opent. Handig als je het raadplegen van je winkelmand wilt overslaan.

Op de pagina Bestellen en betalen vul je je je factuur- en andere gegevens in. Wil je overgaan tot betaling van je bestelling, kies je een betaalmethode, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden en klik je op de knop Naar betalen. Je wordt dan doorgestuurd naar de betaalomgeving van Mollie waarin je de betaling verder afrondt. Meer over de betaalmethoden en Mollie lees je op de pagina Betalen.
Als het bestel- en betaalproces is afgerond keer je automatisch terug naar onze site waar de bevestiging van je bestelling met bestelnummer wordt getoond. Tevens ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Tip

Ben je een terugkerende klant dan kan het prettig zijn om toch een account aan te maken. Je hoeft dan, als je bent ingelogd, bij eventuele volgende bestellingen niet telkens opnieuw alle adresgegevens en dergelijke in te vullen op de pagina Bestellen en betalen, want die staan dan al voor je ingevuld.
Bovendien kun je in je persoonlijke Mijn account omgeving je recente bestellingen bekijken, je wachtwoord wijzigen en je adresgegevens beheren.
Je kunt een account aanmaken via de link Account aanmaken in de topbalk (op mobiel staat deze link in het menu). Ook op de pagina Bestellen en betalen kun je een account aanmaken door onder je factuurgegevens het hokje Account aanmaken aan te vinken en vervolgens een wachtwoord in te voeren. Heb je een account aangemaakt ontvang je van ons een e-mail met je gebruikersnaam en een link naar je accountomgeving.

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Heb je een account en staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, bel (+31 (0)6 12 28 67 66) ons dan even. Dan gaan we kijken wat er aan de hand is.
Is er iets fout gegaan met je bestelling, maak je geen zorgen; als er geld is afgeschreven, dan storten we dat direct terug.
De terugstorting wordt de eerstvolgende werkdag verwerkt en bij de meeste betaalmethoden die wij aanbieden (zie de pagina Betalen), staat je geld dezelfde of andere dag op je rekening.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we die wel voor je annuleren en direct je geld terugstorten, zodat je een nieuwe bestelling kunt maken. Bel ons even (+31 (0)6 12 28 67 66) en we regelen het voor je.
Wanneer je geld weer op je rekening staat, lees je in de voorgaande alinea.
Heb je een account aangemaakt, dan kun je ook zelf in je account onder Bestellingen de bestelling annuleren. De bestelling krijgt dan de status 'Geannuleerd'. Als wij de geannuleerde bestelling hebben afgevoerd, wordt deze niet meer in je account onder Bestellingen weergegeven.

 

Vragen?

Als je nog vragen hebt, bel (+31 (0)6 12 28 67 66) of e-mail ons dan gerust. We helpen je graag verder.
O ja! Nog even dit! We zijn op werkdagen van 9.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar. Heb je buiten die tijden (behalve 's-nachts, want dan slapen we) of in het weekend een vraag zoals in de 2 voorgaande alinea's omschreven? Stuur ons dan een e-mail. Meestal bekijken we onze e-mail en kunnen we je ook dan helpen.

Terug naar de pagina Hoe werkt het hier?