• by

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Dat vinden wij heel vervelend!
Om het op te lossen hebben we 2 mogelijkheden:

  1. we vervangen het; je stuurt het beschadigde product naar ons terug en wij sturen een nieuw product naar je op
  2. je stuurt het beschadigde product naar ons terug en je krijgt je geld terug.

Aan jou de keuze.

We gaan er daarbij vanuit dat de beschadiging aan het product niet na ontvangst is ontstaan door blootstelling aan abnormale omstandigheden of anderszins onzorgvuldig, of in strijd met de aanwijzingen op de verpakking, is behandeld.

 

Voordat we de verdere te volgen procedure toelichten, eerst wat spelregels

In geval van mogelijkheid 1
De standaardkosten (€ 6,95 per pakket) die je maakt voor het aan ons terugsturen van het beschadigde product betalen we aan je terug.
En uiteraard sturen we het nieuwe product kosteloos naar je op.
In geval van mogelijkheid 2
De standaardkosten (€ 6,95 per pakket) die je maakt voor het aan ons terugsturen van het beschadigde product betalen we aan je terug.
We vergoeden je het bedrag dat je voor het product hebt betaald.
Wanneer het beschadigde product geen onderdeel uitmaakt van een bestelling bestaande uit meerdere producten die in één pakket bij je afgeleverd zijn, vergoeden we je ook de verzendkosten.

Melding ontvangst beschadigd product

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@myperfectlook.nl met de melding dat je een product hebt ontvangen dat beschadigd is. Neem in ieder geval in de e-mail de volgende gegevens mee:

  • het ordernummer
  • datum van bestelling
  • datum ontvangst van de bestelling
  • naam en artikelnummer van het beschadigde product
  • omschrijving van de beschadiging
  • je telefoon- of mobiele nummer

Direct na ontvangst van je melding, zullen wij de ontvangst per e-mail aan je bevestigen.

 

Terugsturen van het beschadigde product

Stuur binnen 14 dagen na je melding het beschadigde product, indien redelijkerwijs mogelijk in de oorspronkelijke verzendverpakking, terug naar:

My Perfect Look
Nassaustraat 12
3286 AN Klaaswaal

We verzoeken je het verzendbewijs van het postbedrijf te bewaren en aan ons telefonisch of per e-mail de op het verzendbewijs vermelde traceercode door te geven. Dan hebben we dat achter de hand als er tijdens verzending naar ons adres iets mis gaat.

 

Overleg

Direct na ontvangst van het beschadigde product nemen we telefonisch contact met je op en bespreken we van welke mogelijkheid je gebruik wenst te maken.

 

Vragen?

Als je nog vragen hebt, bel (+31 (0)6 12 28 67 66) of e-mail ons dan gerust. We helpen je graag verder.

Terug naar de pagina Hoe werkt het hier?